Alimente anti-îmbătrânire pentru un aspect tânăr și sănătos

Descoperă cinci alimente esențiale pentru a rămâne tânăr și sănătos. Ciocolata neagră, migdalele, pătrunjelul, lămâia și afinele sunt bogate în antioxidanți și nutrienți benefici, protejând organismul și încetinind procesul de îmbătrânire. Include-le în dieta ta zilnică pentru a te simți și arăta mai bine.

Alimente anti-îmbătrânire pentru un aspect tânăr și sănătos

Toată lumea ştie că alimentaţia corectă este unul dintre cei mai importanţi factori ce îi ajută pe cei care vor să arate bine şi să fie sănătoşi. Produsele potrivite furnizează nutrienţii necesari pentru crearea de celule noi, menţinând procesele metabolice în organism.

1. Cacaoa şi ciocolata neagră conţin antioxidanţi puternici numiţi flavonoli. Aceste substanţe reduc inflamaţiile, reduc probabilitatea apariţiei patologiilor cardiovasculare şi a unor tipuri de boli oncologice, îmbunătăţesc memoria. În acelaşi timp, doza recomandată de ciocolată pe zi este de doar 30 de grame.

2. Migdalele conţin flavonoide antioxidante care protejează celulele de deteriorare, prelungesc tinereţea şi reduc daunele cauzate de fumat. Studiile la femei arată că un consum a două porţii de migdale (aproximativ 15 grame fiecare) pe zi poate ajuta la netezirea ridurilor şi la reducerea pigmentării pielii, potrivit The Health Site.

3. Pătrunjelul are o concentraţie mare de antioxidanţi. Permite rinichilor să reţină calciul şi reduce probabilitatea apariţiei pietrelor la rinichi. Uleiul plantei ameliorează umflarea şi protejează împotriva bacteriilor şi ciupercilor patogene.

4. Lămâia - Vitamina C din compoziţia sa este un antioxidant care creşte răspunsul imunitar. Este benefică în cazul unor anemii, în cazul unui deficit de fier, deoarece ajută la absorbţia fierului. Coaja de lămâie reduce probabilitatea de cancer de piele.

5. Afinele conţin flavonoide care vă protejează corpul de radicalii liberi. Fructele reduc riscul de depresie, îmbunătăţesc memoria la bătrâneţe şi întăresc oasele.

Sursă: www.dcnews.ro