Cinci obiceiuri matinale pentru o sănătate de fier

Chiar dacă nu te-ai putea numi o persoană matinală, primele ore dinaintea începerii zilei pot servi drept o oportunitate grozavă pentru îngrijirea de sine, bunăstare, creativitate, reflecție și productivitate.

Cinci obiceiuri matinale pentru o sănătate de fier

Rutina ta de dimineață și ceea ce faci când te trezești contează pentru că modul în care îți petreci dimineața te poate pregăti pentru succes pentru restul zilei. Așa că nu mai stați TikTok sau închideți alarma dimineața pentru a mai fura câteva minute de somn, ci încercați să faceți aceste 5 lucruri.

Nu trebuie să bifați fiecare punct de pe listă în fiecare zi pentru a fi considerat sănătos. Nimeni nu are timp pentru asta! Scopul este să vă ofere inspirație pentru a vă acorda prioritate sănătății și pentru a transforma fericirea într-o rutină, profitând la maximum de diminețile tale.

5 lucruri pe care trebuie să le faci înainte de ora 8 dimineața dacă vrei să fii sănătos

1. Bea un pahar mare cu apă

Să bei mai multă apă este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru corpul tău. Mai ales după ce ai dormit toată noaptea, este important să te rehidratezi de îndată ce te trezești ca parte a rutinei tale de dimineață pentru a te simți mai plin de energie. Fă-ți un obiectiv să bei un pahar mare cu apă dimineața, imediat după ce te dai jos din pat. Înainte de a bea o ceașcă de cafea, de a mânca ceva sau de a face un duș, trebuie să vă rehidratați pentru a evita să vă simțiți lent sau obosit.

2. Stabilește o rutină de îngrijire a pielii și ține-te de ea

Faci sport, mănânci bine și bei apă, dar nu uita să ai grijă și de pielea ta. Tot ce ai nevoie este o rutină rapidă, dar dacă ai timp suplimentar sau îți place un plus de răsfăț, pune-ți o mască de față sau pune-ți un ulei în timp ce te speli pe dinți. Veți străluci pentru tot restul zilei. Și amintiți-vă că nu doar pielea de pe față este importantă. Ai grijă de restul corpului tău cu loțiune sau ulei de corp hidratant.

3. Setați alarma cu câteva minute mai devreme decât trebuie

Dacă diminețile tale se simt ca o cursă contra cronometru, ia în considerare să te trezești cu câteva minute mai devreme pentru a începe ziua lent și calm. Este posibil să aveți un control limitat asupra dimineților (cum ar fi o oră devreme la care vă începeți munca sau un copil de care să aveți grijă), așa că trezirea cu doar 10-15 minute mai devreme decât este necesar vă va ajuta să vă simțiți că aveți lucrurile sub control și veți fi mai calm pe parcursul întregii zile. Indiferent dacă vă petreceți timpul meditând, răsfățându-vă într-o rutină luxoasă de îngrijire a pielii sau pur și simplu ascultând sunetul liniștit și satisfăcător al cafelei, nu te vei simți mai obosit că te-ai trezit cu 15 minute mai devreme..

4. Nu vă uitați la telefon

Dacă primul lucru pe care îl faceți după ce se stinge alarma este să vă verificați e-mailul sau să răspundeți la mesaje text, încetați. Îți începi ziua reacționând la ceea ce au nevoie alții de la tine, în loc să-ți acorzi timp să te concentrezi pe ceea ce ai tu nevoie. Acordați-vă puțin timp pentru a fi pe deplin prezent, în loc să cădeți pradă unui mod de răspuns reactiv din toate notificările și alertele dvs. Stați departe de rețelele sociale, nu vă verificați e-mailul și ignorați alertele prin mesaje text timp de cel puțin 30 de minute după trezire.

5. Fă-ți patul

Nu numai că te vei simți bine apoi să ajungi într-un pat făcut, dar este și important pentru succesul zilei tale. A-ți face patul la prima oră în fiecare dimineață înseamnă un mic câștig înainte de a bea măcar o ceașcă de cafea, ceea ce te va motiva în mod subconștient să obții mii de câștiguri mici pe parcursul zilei. În plus, Gretchen Rubin a descoperit în cercetarea sa că este cel mai simplu și mai comun obicei zilnic pe care îl poți face pentru a crește fericirea.

Sursă: www.dcnews.ro